امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان به میزبانی شهرداری انار

تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۴۰۱
267 بازدید
کد خبر : 106
تعداد نظرات : بدون نظر

هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان امروز شنبه پنجم آذرماه با موضوع هفته فرهنگی شهرستان به میزبانی شهرداری انار برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری انار، هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی سال جاری، امروز …

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان به میزبانی شهرداری انار

هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان امروز شنبه پنجم آذرماه با موضوع هفته فرهنگی شهرستان به میزبانی شهرداری انار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری انار، هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی سال جاری، امروز شنبه پنجم آذرماه با حضور اعضای شورا به میزبانی شهرداری انار برگزار شد.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج، یاد و خاطره شهدای ۱۸ آذر ماه را گرامی داشت.

وی با اشاره به رسالت شورای فرهنگ عمومی در شناسایی آسیب های فرهنگی و زدودن آسیب ها و همچنین شناسایی بایسته های فرهنگی افزود : رصد فرهنگ ناب اسلامی و تلاش برای توسعه، تثبیت و گسترش فرهنگ ناب اسلامی از مهم ترین وظایف این شورا است و بر اجرای برنامه های فرهنگی در هفته شهرستان انار که از هجدهم لغایت بیست و چهارم‌ آذرماه می باشد تأکید کرد.

ایشان در ادامه بر وحدت بین مسئولان و مردم نیز تأکید کرد و افزود: مسئولین باید در کنار مردم باشند و با برپایی میز خدمت و تکریم شهروندان وحدت ملی حفظ شود.

سید حسین جعفری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورا ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت های شورای فرهنگ عمومی و بیان مصوبات جلسه قبل در خصوص موضوع جلسه مطالبی را بیان نمود.

در ادامه‌ جلسه‌ صالحی فرماندار شهرستان و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی ضمن تشریح واقعه ۱۸ آذر ماه و شهادت ۳ تن از شهدای انقلاب اسلامی در این روز عنوان‌ کرد: شورای فرهنگ عمومی باید بر موضوعات زیربنایی بحث نماید و اعضای شورا متناسب با موضوعات طرح و برنامه قابل اجرا داشته باشند که جلسات خروجی مورد قبول نیز داشته باشد.

در این جلسه که با موضوع هفته فرهنگی شهرستان انار بود اعضای شورای فرهنگ عمومی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

کپی شد
نظرات کاربران
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نوشته های تازه

آرشیو ماهانه مطالب