امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

دیدار مدیران شهری با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان

تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۴۰۱
347 بازدید
کد خبر : 103
تعداد نظرات : بدون نظر

شهردار انار همراه با معاونین و رئیس شورای اسلامی شهر بمناسبت هفته بسیج با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دیدار و گفت و گو کردند. به گزارش روابط عمومی شهرداری انار، علیرضا عبدالرضایی در …

دیدار مدیران شهری با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان

شهردار انار همراه با معاونین و رئیس شورای اسلامی شهر بمناسبت هفته بسیج با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری انار، علیرضا عبدالرضایی در نشست صمیمی با سرهنگ ابراهیم پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ضمن خدا قوت و قدردانی از اقدامات مثبت این ناحیه در فعالیت های اجرایی و برنامه های فرهنگی و مناسبتی عنوان کرد: امنیت و صلابت کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون خون شهدا و فداکاری ها و جانفشانی های بسیجیان است.

در این نشست که معاونین شهردار و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کارمندی شهرداری نیز حضور داشتند، سرهنگ ابراهیم پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیز ضمن آرزوی توفیق برای مجموعه شهرداری، به تشریح اقدامات فرهنگی و جهادی صورت گرفته ی اخیر در راستای اهداف بسیج و سپاه پرداخت.

زعیم حسینی رییس شورای اسلامی شهر در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج، عنوان کرد: بسیج یک نهاد اجتماعی است که وجود تفکربسیجی در تمام جامعه و در بین اقشار مختلف مردم و مسئولان سبب اقتدار در نظام جمهوری اسلامی ایران می شود.
برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و رفاه شهروندان از موارد مورد تأکید شهردار انار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در این نشست بود.

کپی شد
نظرات کاربران
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نوشته های تازه

آرشیو ماهانه مطالب