امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست هم اندیشی شهردار انار با قدیری شهردار سابق مناطق تهران

تاریخ انتشار : ۳ دی ۱۴۰۱
283 بازدید
کد خبر : 410
تعداد نظرات : بدون نظر

به گزارش روابط عمومی شهرداری انار، جلسه هم اندیشی شهردار انار با قدیری شهردار سابق مناطق تهران در خصوص هم اندیشی جهت اولویت بندی های مدیریت شهری و راهبرد های فرهنگی در محل دفتر شهردار …

نشست هم اندیشی شهردار انار با قدیری شهردار سابق مناطق تهران

به گزارش روابط عمومی شهرداری انار، جلسه هم اندیشی شهردار انار با قدیری شهردار سابق مناطق تهران در خصوص هم اندیشی جهت اولویت بندی های مدیریت شهری و راهبرد های فرهنگی در محل دفتر شهردار برگزار شد.

در این جلسه عباس قدیری در خصوص استفاده از ظرفیت های موجود در شهر بیان کرد: تشکیل کارگروه های تخصصی از بین جوانان، فرهنگیان، دانش آموزان و تعیین نقشه راه با توجه به هدف گذاری مشخص مدیریت شهری می تواند در مسیر حل مشکلات و معضلات شهری موثر باشد.

وی خاطر نشان شد: نقش دادن به مردم خصوصا قشر نوجوانان و دانش آموزان برای حل معضلات فرهنگی و اجتماعی و استفاده از ظرفیت عظیم مردم و نخبگان در فرهنگسازی باید مورد توجه واقع شود.

شهردار انار با بیان تحقق نود و پنج درصدی بودجه سال جاری تاکنون عنوان کرد: سرعت بخشیدن به اجرای پروژه های عمرانی و خدمات شهری از اولویت های کاری شهرداری است و تلاش مجموعه شهرداری این است که با مد نظر قرار گرفتن شاخصه های کیفیت بتوانیم در نقاط مختلف شهر خدمات مناسبی را به شهروندان ارائه دهیم.

در پایان این نشست از پروژه های عمرانی و خدمات شهری شهرداری نیز بازدید میدانی به عمل آمد.

کپی شد
نظرات کاربران
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نوشته های تازه