امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

پرستاران بیمارستان ولی عصر (عج) مورد تجلیل قرار گرفتند

تاریخ انتشار : ۳ دی ۱۴۰۱
298 بازدید
کد خبر : 363
تعداد نظرات : بدون نظر

به مناسبت ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار، شهردار انار، اعضای شورای اسلامی شهر و معاونین شهردار از بخش های بیمارستان ولی عصر(عج) بازدید و با اهداء هدیه از زحمات و تلاش …

پرستاران بیمارستان ولی عصر (عج) مورد تجلیل قرار گرفتند

به مناسبت ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار، شهردار انار، اعضای شورای اسلامی شهر و معاونین شهردار از بخش های بیمارستان ولی عصر(عج) بازدید و با اهداء هدیه از زحمات و تلاش های صادقانه پرستاران تجلیل کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری انار؛ شهردار در این بازدید گفت: این روز فرصت مناسبی برای پاسداشت خدمات پرستاران زحمتکش است که با پیروی از حضرت زینب کبری(س) به همنوعان خود خدمت می‌کنند و پرستاری شغلی بس سخت و دشوار بوده و این قشر زحمت کش شب تا سحر التیام بخش دردها بر بالین بیماران هستند.

عبدالرضایی در ادامه تصریح کرد: پرستاران از جایگاه خاص و ویژه‌ای در نظام سلامت شهروندان برخوردار هستند به‌ گونه‌ ای که بدون توجه به پرستاری عملاً نمی‌توان سلامت شهروندان را تضمین کرد.

ایشان با بیان اینکه سلامت جامعه مدیون زحمات پرستاران است، اظهار داشت: زحمات شبانه روزی پرستاران عزیز بر همگان روشن است و تلاش های جهاد گونه مدافعان سلامت در حافظه تاریخی مردم تا ابد ماندگار خواهد ماند‌.

کپی شد
نظرات کاربران
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نوشته های تازه

آرشیو ماهانه مطالب