امروز : جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳

شهردار انار؛پارک آموزش ترافیک در شهر انار احداث می شود

تاریخ انتشار : ۱۵ شهریور ۱۴۰۳
4 بازدید
کد خبر : 1697
تعداد نظرات : بدون نظر

علیرضا عبدالرضایی در یکصد و چهل و هفتمین نشست شورای اسلامی شهر از احداث پارک آموزش ترافیک در بوستان حاشیه ای بلوار جمهوری ورودی شهر از سمت رفسنجان در آینده ای نزدیک خبر داد. ▫️به …

شهردار انار؛پارک آموزش ترافیک در شهر انار احداث می شود

علیرضا عبدالرضایی در یکصد و چهل و هفتمین نشست شورای اسلامی شهر از احداث پارک آموزش ترافیک در بوستان حاشیه ای بلوار جمهوری ورودی شهر از سمت رفسنجان در آینده ای نزدیک خبر داد.

▫️به گزارش روابط عمومی شهرداری انار، علیرضا عبدالرضایی شهردار در این خصوص عنوان کرد: با توجه به نیازسنجی و نشست هم اندیشی با پلیس راهور در ۲ مردادماه نسبت به فرهنگ سازی قوانین راهنمایی و رانندگی احداث پارک آموزش ترافیک در دستور کار قرار گرفت.

▫️عبدالرضایی افزود: از آنجایی که آموزش مستقیم محیطی در همه رده سنی تاثیر گذار می باشد مقرر شد پارک آموزش ترافیک در بوستان حاشیه ای بلوار جمهوری (ورودی شهر از سمت رفسنجان) احداث شود تا آموزش های لازم در باب موضوعات ترافیکی اعمال گردد.

▫️شهردار انار ادامه داد: این پارک در مساحت ۸۰۰۰ مترمربع و اعتبار ۹۰ میلیارد ریال به گونه ای طراحی و اجرا می گردد که تابلوها و علائم ترافیکی، مسیر های ترددی، تقاطع ها، ایستگاه ها و المان های ترافیکی را شامل می شود.

کپی شد
نظرات کاربران
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نوشته های تازه