امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

شهردار انار بودجه ۶۵۰ میلیارد ریالی سال ۱۴۰۲ را تقدیم شورای اسلامی شهر کرد

تاریخ انتشار : ۹ بهمن ۱۴۰۱
269 بازدید
کد خبر : 895
تعداد نظرات : بدون نظر

در لایحه تقدیمی، در شرایطی بودجه مجموعه شهرداری برای سال آینده عدد ۶۵۰ میلیارد ریال را نشان می‌دهد که این رقم، بیانگر افزایش ۵۰ درصدی بودجه سال پیش رو نسبت به سال ۱۴۰۱ است. علیرضا …

شهردار انار بودجه ۶۵۰ میلیارد ریالی سال ۱۴۰۲ را تقدیم شورای اسلامی شهر کرد

در لایحه تقدیمی، در شرایطی بودجه مجموعه شهرداری برای سال آینده عدد ۶۵۰ میلیارد ریال را نشان می‌دهد که این رقم، بیانگر افزایش ۵۰ درصدی بودجه سال پیش رو نسبت به سال ۱۴۰۱ است.

علیرضا عبدالرضایی شهردار انار در نشست رسمی شورای اسلامی شهر با اشاره به سهم ۶۰ درصدی فعالیت‌های عمرانی در بودجه ۱۴۰۲ گفت: نزدیک به ۴۰ درصد از هزینه پیش بینی شده آسفالت، صرف آسفالت ریزی کوچه ها خواهد شد.

عبدالرضایی، با اشاره به تناسب ۶۰ به ۴۰ درصدی بودجه فعالیت های عمرانی نسبت به هزینه‌های جاری خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، افزایش سطح کیفی و کمی خدمات، توزیع عادلانه اعتبارات پروژه‌ها، توجه ویژه به بافت تاریخی و بازآفرینی شهری، ارتقای شاخص‌های خدمات شهری و ترافیکی در سطح شهر از مهمترین برنامه های سال آینده مدیریت شهری محسوب می‌شود.

اکبر زعیم حسینی رئیس شورای اسلامی شهر بیان کرد: اهتمام شهرداری انار جهت تدوین بودجه سال ۱۴۰۲ که به موقع تقدیم شورای اسلامی شهر شد قابل تقدیر است.

زعیم حسینی، همچنین با اشاره به رویکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری انار به موضوعات فرهنگی در بودجه خاطرنشان کرد: با افزایش چشمگیر بودجه فرهنگی نگاه ویژه و بیش از پیش هدفمند اولویت‌های فرهنگی شهر در این حوزه مدنظر قرار می‌گیرد.

کپی شد
نظرات کاربران
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نوشته های تازه