امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آئین تجلیل و تکریم از بازنشستگان شهرداری انار برگزار شد

تاریخ انتشار : ۳ دی ۱۴۰۱
256 بازدید
کد خبر : 372
تعداد نظرات : بدون نظر

طی مراسمی با حضور امام جمعه شهرستان، اعضای شورای اسلامی شهر ، شهردار و معاونین شهرداری از زحمات همکاران بازنشسته این شهرداری به پاس سی سال خدمت بی منت با اهدای لوح و هدایایی تقدیر …

آئین تجلیل و تکریم از بازنشستگان شهرداری انار برگزار شد

طی مراسمی با حضور امام جمعه شهرستان، اعضای شورای اسلامی شهر ، شهردار و معاونین شهرداری از زحمات همکاران بازنشسته این شهرداری به پاس سی سال خدمت بی منت با اهدای لوح و هدایایی تقدیر بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری انار، در مراسمی که با حضور امام جمعه شهرستان، اعضای شورای اسلامی شهر ، شهردار ، معاونین شهرداری و خانواده همکاران بازنشسته شهرداری برگزار شد از زحمات همکاران بازنشسته به پاس سی سال خدمت با اهدای لوح و هدایایی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

علیرضا عبدالرضایی شهردار انار در حاشیه این مراسم عنوان کرد: برای بنده در این نهاد خدمتی موجب افتخار و مباهات است که از مقام و منزلت همکاران بازنشسته تقدیر نمایم و بزرگترین سرمایه هر مجموعه نیروی انسانی است و بازنشستگان شهرداری انار نیز از بهترین سرمایه های شهرداری هستند.

وی جایگاه کنونی شهرداری انار را مرهون زحمات و تلاش های این عزیزان دانست و بیان داشت: استفاده از تجارب این عزیزان الزامی است و امیدواریم در ادامه بتوانیم از تخصص و تجربه آنها به خوبی بهره مند شویم .

حجه الاسلام و المسمین علیدادی سلیمانی امام جمعه شهرستان انار در این مراسم از توجه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار انار به بازنشستگان شهرداری تشکر نمود و عنوان کرد: امروز گرد هم آمده‌ایم تا از زحمات و تلاش بزرگوارانی قدردانی کنیم که عمر خود را در راه کار و خدمت به مردم سپری کرده و امروز مخزن تجربه، خرد و آگاهی‌اند.

ایشان در ادامه افزود: ما معتقدیم، بازنشستگان، این گنجینه های سرشار از تجربه و تخصص می‌توانند با بهره‌گیری مفید از تجربه های کاری خود که حاصل یک عمر تلاش صادقانه می‌باشد، به شهرداری انار خدمات مفیدی را ارائه نمایند. از خداوند منان، توفیق و سر بلندی خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سعادت و بهروزی ملت شریف ایران و خانواده شهرداری انار را مسئلت می نمایم.

کپی شد
نظرات کاربران
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نوشته های تازه

آرشیو ماهانه مطالب