امروز : جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳

۴۰ هزار مترمربع از معابر خاکی شهر انار آسفالت می شود

تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۳
4 بازدید
کد خبر : 1746
تعداد نظرات : بدون نظر

علیرضا عبدالرضایی شهردار انار از آسفالت ۴۰ هزار مترمربع معابر خاکی در شهر انار به منظور ارتقاء زیرساخت های شهری و بهبود عبور و مرور به همت معاونت فنی و عمرانی شهرداری خبر داد. به …

۴۰ هزار مترمربع از معابر خاکی شهر انار آسفالت می شود

علیرضا عبدالرضایی شهردار انار از آسفالت ۴۰ هزار مترمربع معابر خاکی در شهر انار به منظور ارتقاء زیرساخت های شهری و بهبود عبور و مرور به همت معاونت فنی و عمرانی شهرداری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری انار، علیرضا عبدالرضایی در پاسخ به مطالبه شهروندان در خصوص آسفالت معابر شهری گفت: از آنجایی که یکی از مطالبات جدی شهروندان موضوع آسفالت می باشد تلاش کرده ایم در این دوره از مدیریت شهری نگاه ویژه ای به این موضوع داشته باشیم که در مجموع ۲۰۵ هزار مترمربع از معابر تاکنون آسفالت شده است.

عبدالرضایی ادامه داد: هم اکنون آسفالت ۴۰ هزار مترمربع از معابر خاکی شهر انار با اعتباری قریب بر ۱۴۰ میلیارد ریال آغاز شده که پیش بینی می شود تا نیمه آبان ماه به پایان برسد.

به گفته شهردار انار معابری چون: کوچه بهشتی ۵، کوچه شریعتی ۱۷، اطراف پارک زیتون، کوچه قدس ۳ و برخی کوچه های حد فاصل بهشتی و شریعتی آسفالت شده و کوچه‌های بن بست مسجد زینبیه، کوچه‌های خیابان رازی جنوبی، کوچه‌های طالقانی شمالی، کوچه‌های خیابان شهید جعفری، کوچه جنب بانک ملی، کوچه مدرسه عفاف، کوچه‌های اطراف مسجد خواجه و کوچه های بلوار هشتم محرم در ادامه آسفالت خواهد شد.

عبدالرضایی تاکید کرد: مدیریت شهری نیازمند مشارکت شهروندان در پیشبرد پروژه ها عمرانی است که با پرداخت عوارض در زمان مقرر می توان یاری رسان شهرداری در اجرای برنامه های عمرانی و آبادانی شهر بود

کپی شد
نظرات کاربران
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نوشته های تازه