امروز : جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳

خبرنگاران برای حفظ سلامت فکری جامعه و تبیین دستاوردها شبانه روزی پای کار هستند

تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
5 بازدید
کد خبر : 1670
تعداد نظرات : بدون نظر

شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر انار به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار این روز را به اهالی این وادی به پاس زحمات و تلاش بی وقفه جهت حفظ سلامت فرهنگ و فکری جامعه تبریک گفتند. …

خبرنگاران برای حفظ سلامت فکری جامعه و تبیین دستاوردها شبانه روزی پای کار هستند

شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر انار به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار این روز را به اهالی این وادی به پاس زحمات و تلاش بی وقفه جهت حفظ سلامت فرهنگ و فکری جامعه تبریک گفتند.

▫️متن پیام بدین شرح است:

در دنیای کنونی با وجود تکنولوژی های ارتباطی پیشرفته و متعدد در امر دستیابی سریع به اطلاعات و منابع خبری و کسب اطلاعات موثق و قابل اطمینان در مورد وضعیت سیاسى، اجتماعى و فرهنگی، تلاش شبانه روزی خبرنگاران نمایان است.

قطعاً حرکت در مسیر خدمت، جلب رضایت و مشارکت مردم،‌ ایجاد همبستگی و تقویت امید جامعه به آینده در گرو فعالیت خبرنگاران به عنوان اساسی ترین عنصر در ارتباط گیری شهرداری با شهروندان و انتقال نقطه نظرات در خصوص پروژه های شهری می باشد.

روز خبرنگار فرصت مناسبی برای قدرشناسی از زحمات تلاشگران و خبرنگارانی است که با احساس مسئولیت و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد شهید صارمی، شهید آوینی و شهید خزائی این روز را به اصحاب رسانه، خبرنگاران، خبرگزاری های شهرستان تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال تا سالیان سال تداوم رسالت شریفتان را آرزومندیم.

     علیرضا عبدالرضایی | شهردار

          احمد اناری میرزایی
   رئیس شورای اسلامی شهر انار

کپی شد
نظرات کاربران
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نوشته های تازه