امروز : جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳

مناسب سازی پیاده روها و بوستان ها برای استفاده معلولین

تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
6 بازدید
کد خبر : 1682
تعداد نظرات : بدون نظر

در راستای مناسب سازی فضاها و خدمات شهری با توجه به نیازهای جانبازان و معلولان به همت معاونت فنی و عمرانی شهرداری پیاده روها و بوستان ها جهت استفاده معلولین مناسب سازی می شود. ▫️به …

مناسب سازی پیاده روها و بوستان ها برای استفاده معلولین

در راستای مناسب سازی فضاها و خدمات شهری با توجه به نیازهای جانبازان و معلولان به همت معاونت فنی و عمرانی شهرداری پیاده روها و بوستان ها جهت استفاده معلولین مناسب سازی می شود.

▫️به گزارش روابط عمومی شهرداری، علی غلامرضایی معاون فنی و عمرانی شهرداری با تاکید بر ضرورت مناسب سازی فضاها و خدمات شهری برای همه اقشار گفت: عمده ترین مشکل معلولان و جانبازان در زمینه فضاها و تجهیزات شهری مرتبط با موانع فیزیکی در مسیر عابر پیاده, عدم برنامه ریزی در مناسب سازی خدمات و تجهیزات شهری با توجه به وضعیت جسمانی معلولان است.

▫️غلامرضایی افزود: وجود معابر، پیاده روها، بوستان ها و ورودی ادارات و ساختمان ها قابل استفاده برای معلولین، توان آنها را برای مشارکت در امور اجتماعی بیشتر می کند که اهتمام جدی سازمان ها و ادارات جهت اجرای این طرح را می طلبد.

▫️معاون فنی و عمرانی شهرداری انار خاطر نشان شد: در همین راستا مناسب سازی و قابل دسترسی نمودن اماکن فوق (پیاده روها، بوستانها، پارک ها و ساختمان های تحت نظر شهرداری) در دستور کار قرار گرفته و در حال اجرا می باشد.

کپی شد
نظرات کاربران
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نوشته های تازه