امروز : جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳

بازدید مشترک مسئولین شهرستان انار از کشتارگاه صنعتی معین دام شهرستان مهریز

تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۳
6 بازدید
کد خبر : 1685
تعداد نظرات : بدون نظر

در راستای الگوبرداری و انتقال تجربه در خصوص تصفیه پساب های کشتارگاه جهت حفظ محیط زیست، بازدید مشترکی با حضور فرماندار، شهردار، مدیر محیط زیست و مدیر کشتارگاه دام شهرداری از کشتارگاه صنعتی معین دام …

بازدید مشترک مسئولین شهرستان انار از کشتارگاه صنعتی معین دام شهرستان مهریز

در راستای الگوبرداری و انتقال تجربه در خصوص تصفیه پساب های کشتارگاه جهت حفظ محیط زیست، بازدید مشترکی با حضور فرماندار، شهردار، مدیر محیط زیست و مدیر کشتارگاه دام شهرداری از کشتارگاه صنعتی معین دام شهرستان مهریز انجام شد.

▫️به گزارش روابط عمومی شهرداری انار، در این بازدید با تشریح فعالیت های اجرایی کشتارگاه و رعایت موارد بهداشتی حین کشتار و نگهداری گوشت، در خصوص شیوه تصفیه پساب و خروجی آب بحث و گفتگو شد.

▫️به گفته علیرضا عبدالرضایی شهردار انار با توجه به اینکه سیستم های تصفیه موجود با توجه به میزان آب مصرفی مشخصی طراحی و اجرا گردیده، به نسبت کشتار و خروجی آب کم کشتارگاه دام انار بایستی سیستم تصفیه با نظر کارشناسان طراحی و یا راهکار اساسی در این زمینه ارائه گردد.

🔸مجتمع کشتارگاه صنعتی معین دام شهرستان مهریز با دارا بودن امکاناتی شامل دو خط تمام اتوماتیک و دو خط دستی دام سبک و دو خط تمام اتوماتیک دام سنگین یکی از بزرگترین و مجهزترین کشتارگاه های کشور می باشد که ظرفیت کشتار دام آن در هر شیفت کاری ۲ هزار و ۴۰۰ دام سبک و ۲۲۰ دام سنگین است.

کپی شد
نظرات کاربران
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نوشته های تازه