امروز : جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳

لزوم خودکفایی در تولید و تکثیر انواع گل و گیاه در شهرداری انار

تاریخ انتشار : ۱ مهر ۱۴۰۳
5 بازدید
کد خبر : 1721
تعداد نظرات : بدون نظر

علیرضا عبدالرضایی در بازدید از گلخانه فضای سبز شهرداری و محوطه کاشت گل فصلی با توجه به نیاز شهرداری در فصول مختلف به خودکفایی در تولید و تکثیر انواع گل و گیاه تاکید نمود. ▫️به …

لزوم خودکفایی در تولید و تکثیر انواع گل و گیاه در شهرداری انار

علیرضا عبدالرضایی در بازدید از گلخانه فضای سبز شهرداری و محوطه کاشت گل فصلی با توجه به نیاز شهرداری در فصول مختلف به خودکفایی در تولید و تکثیر انواع گل و گیاه تاکید نمود.

▫️به گزارش روابط عمومی شهرداری، عبدالرضایی شهردار در حاشیه این بازدید گفت: یکی از مهمترین اقدامات شهرداری جهت زیباسازی بوستان ها و معابر شهری، کاشت گل های فصلی و زینتی می باشد چرا که این اقدام به تقویت روحیه و شادابی شهروندان نیز تاثیر دارد.

▫️علیرضا عبدالرضایی تصریح کرد: در همین راستا با در نظر گرفتن صرفه و صلاح شهرداری با هدف کاهش هزینه ها خرید، خودکفایی در تولید احتیاجات فضای سبز ضرورت دارد و هم اکنون بذر گل های شب بو، همیشه بهار و قلمه گل های شاهپسند و اطلسی مکزیکی در گلخانه کشت شده است.

▫️شایان ذکر است با شروع تولید و تکثیر در گلخانه فضای سبز شهرداری بیش از ۶۰ درصد کاهش هزینه خرید برای شهرداری اتفاق افتاده است که امیدواریم با فراهم سازی شرایط کشت و نگهداری گل و گیاه شاهد افزایش سرانه فضای سبز و کاهش هزینه های مالی باشیم.

کپی شد
نظرات کاربران
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نوشته های تازه