امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳

شهردار انار در نشست شورای شهر که با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی برگزار گردید، ضمن ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته در این دوره به بیان برخی مشکلات و چالش های اساسی جهت خدمت رسانی پرداخت.

تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۳
9 بازدید
کد خبر : 1770
تعداد نظرات : بدون نظر

به گزارش روابط عمومی شهرداری، علیرضا عبدالرضایی در این نشست گفت: یکی از عوامل مهم در پیشبرد اهداف، همراهی و پشتیبانی شورای اسلامی شهر از مجموعه شهرداری بوده که با کمک یکدیگر توانسته ایم به …

شهردار انار در نشست شورای شهر که با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی برگزار گردید، ضمن ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته در این دوره به بیان برخی مشکلات و چالش های اساسی جهت خدمت رسانی پرداخت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری، علیرضا عبدالرضایی در این نشست گفت: یکی از عوامل مهم در پیشبرد اهداف، همراهی و پشتیبانی شورای اسلامی شهر از مجموعه شهرداری بوده که با کمک یکدیگر توانسته ایم به شعار “ما می توانیم” جامه عمل بپوشانیم.

▫️شهردار انار با اشاره به اینکه در مجموع ۳۵۰ هزار مترمربع از معابر شهری در این دوره آسفالت گردیده است عنوان کرد: چالش که اکنون با آن روبرو هستیم خرابی آسفالت بلوار جمهوری است چرا که در سال ۱۳۹۱ که به شهرداری سپرده شد آسفالت مناسبی نداشت و هم اکنون که واقعاً نیازمند تعویض می باشد هزینه ای بالغ بر ۵۷۰ میلیارد ریال را دارد که از توان شهرداری خارج بوده و نیازمند بودجه اختصاصی است.

▫️یکی دیگر از خواسته های شهردار انار از نماینده مجلس شورای اسلامی اختصاص و تجهیز آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری به خودرو فوماتیک آتش نشانی بود که با توجه به موقعیت قرارگیری شهر انار و مسیر جاده ترانزیتی با حجم تردد بالا، می تواند کمک شایانی به بحث امدادرسانی داشته باشد.

▫️علیرضا عبدالرضایی با بیان فرسودگی ماشین آلات عمرانی شهرداری خواستار نوسازی و تجهیز آنها شد تا بتوان حجم فعالیت بیشتر و تسریع در پروژه عمرانی را داشت.

▫️شهردار انار در پایان عنوان کرد: فعالیت فعلی شهرداری با همه این مشکلات روبروست اما نگذاشته ایم وقفه ای در خدمت رسانی پیش آید و با تمام توان فعل خواستن را صرف کرده ایم.

کپی شد
نظرات کاربران
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نوشته های تازه